10 Haziran 2007 Pazar

Gezici Vestiyer

Müzik festivalleri ve diğer açık hava etkinliklerinde, katılımcılar için en büyük problemlerden birini, özel eşyalarının taşınmasının getirdiği yük veya aktivite sonuna kadar güvenli bir biçimde nerde muhafaza edileceği oluşturmaktadır. İngiltere’deki CloakVRoom şirketi, oluşturduğu gezici vestiyer araçlarıyla bu problemi halletmiş gözüküyor. Gezici vestiyer araçlar 24 saat güvenli hizmet vererek, aktivite katılımcılarının akılları arkada kalmadan iyi vakit geçirmelerine yardımcı oluyor.

CloakVRoom, müşterilerine üzerinde şirketin telefonunun ve web sayfasının yazılı olduğu numaralı bileklikler veriyor. Müşteriler, herhangi bir eşyalarını unuturlarsa, CloakVRoom ile temasa geçip, eşyalarını istiyorlar ve şirket, müşterisine unuttuğu eşyayı posta ile ulaştırıyor.
CloakVRoom’un sahibi Gary Pitt’e göre, gezici vestiyer araçlara inanılmaz bir talep var ve araçlar Eylül 2007 sonuna kadar festival organizatörleri tarafından kiralanmış durumda. Bu festivaller arasında Bestival, The V Festival, Creamfields, Cornbury Festival, The Secret Garden Party, Lovebox ve daha nicesi var..
Şirket, 2008 yılında araç sayısını arttırarak, gezici vestiyer kavramını tüm Avrupa’ya ulaştırmayı hedefliyor..

2 yorum:

Unknown dedi ki...

tabi ne kadar pahalı bir servis olduğuna bakar, o festivallere para bayan alternatif gençliğin gezici vestiyere para verme ihtimali ne bilemedim ama ben vermezdim direk (:

Sihirli ve Bıyıklı Adam dedi ki...

Türk milleti olarak henüz açık hava aktivitelerine alışabilmiş değiliz. Festival kültürümüz yok. Okyanus ötesi yolculuk yapar gibi, bavullarla seyehat eden hatırı sayılır bir kesim var. Bir de senin ve benim gibi, kapişonlu montum bana yeter diyenler var tabi.. Cimri miyiz, akıllı mıyız? :)